Nergens kun je als organisatie meer invloed uitoefenen dan bij ‘de poort’ naar de arbeidsmarkt: de campus. Maar hoe bouw je een succesvolle campus strategie zonder dat je naar tientallen borrels, bijeenkomsten en sollicitatietrainingen hoeft te gaan? Met een campusonderzoek van Insighters bouw je als organisatie een moderne en succesvolle campus strategie op.
Insighters is het enige gespecialiseerde, onafhankelijke arbeidsmarktonderzoeksbureau van Nederland. Al twintig jaar lang helpen wij organisaties met het krijgen van betrouwbare en toepasbare inzichten in arbeidsmarkt doelgroepen en daarmee arbeidsmarktsucces.
Bij Insighters geloven we dat goed onderzoek verder gaat dan alleen een rapport uitdraaien uit een online database. Onze campus onderzoeken zijn dan ook altijd:
Het werk begint eigenlijk pas nadat het onderzoek is afgerond. De echte waarde van onze campus onderzoeken ligt in het toepassen van de verkregen inzichten. Bij Insighters helpen we je om deze inzichten maximaal te benutten door:
Benieuwd naar welke onderzoeksrapportage we leveren, download een voorbeeldexemplaar via onderstaande button.
Wij vinden het belangrijk dat je na oplevering van het onderzoek het maximale kunt halen uit de verkregen inzichten. Daarom krijg je via onze online academy een jaar lang toegang tot innovatieve en actuele trainingen op het gebied van campus recruitment, recruitmentmarketing en employer branding. Zo laat je niet alleen jouw organisatie groeien, maar groei je zelf ook mee!
Klaar om campus recruitment naar een hoger niveau te tillen?
Boek nu een online meeting, en we bespreken graag de mogelijkheden!
Je kent het wel: je weet dat goed sourcen het verschil maakt, maar je agenda zegt iets anders. Tussen intakegesprekken, stakeholdercalls en assessmentdebriefs door, is er simpelweg te weinig tijd om structureel je ideale kandidaten te vinden én te benaderen. En áls je de tijd vindt, kost het vaak veel meer moeite dan gehoopt. Wat als je dit slimmer aanpakt?
We zijn er inmiddels wel achter: “we bieden een marktconform salaris en een gezellige werksfeer” gaat niemand meer overtuigen. De strijd om talent vraagt om scherpte. Om focus. En vooral: om relevantie.
Je hebt het proces afgerond. De vacature is ingevuld. De kandidaat is gestart. En dan… op naar de volgende? Niet als je serieus werk wil maken van klantgericht werken. Want juist in die laatste fase—de evaluatie—zit goud.